Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Oprawa Muzyczna Uroczystości w kościele
Idź do strony 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Ślub konkordatowy czy cywilny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo&Aga
gaduła
gaduła


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 339
Skąd: Kraków - Azory

PostWysłany: Sro 9 Wrz 2009, 8:11    Temat postu: Oprawa Muzyczna Uroczystości w kościele Odpowiedz z cytatem

Nie za bardzo wiedziałem go to umieścić i zamieściłem tu Smile

Mam do was takie pytanko jak u was na ślubach wyglądało / będzie wyglądać oprawa muzyczna?
Wiadomo podstawowym instrumentem w kościele są organy. Prosicie organistów o coś specjalnego dla was, standardową wersje czy zdajecie się pomysłowość organisty?

Często też widywałem wynajmowanie innych muzyków: skrzypce, kwartet smyczkowy, śpiewaczki do Ave Maria.

Jak przypatrzyłem się to u nas w parafii jest zwykle: Marsz Wagnera, pieśń na ofiarowanie, Ave Maria(Schubert), gloria, gloria i Mendelssohn (tak w skrócie). To zwykle gra u nas p organistka zresztą moja znajoma Smile

Ale ostatnio na sierpień bierze urlop a my planujemy ślub na sierpień. Ale spokojnie zawsze jest jakieś zastępstwo a w tym roku wypało tak, że zastępował ją mój kolega więc tu jestem spokojny Very Happy

Ale wrócę do oprawy muzycznej, planujemy z moją A. poprosić o drobne zmiany w repertuarze (ponieważ mało co ludzie śpiewają na ślubach, więc chcemy by gościła klasyka):
Zamiast Wagnera, J.S.Bach BVW 147
Zamiast pieśni na ofiarowanie J.S.Bach BVW 645
Ave Maria Schubert lub J.S.Bach
Jak starczy czasu to może Canon In D Pachabel
Gloria Gloria
Mendelssohn.

Wiadomo wszystko powyżej jest kwestią dogadania się bo może wyjdzie propozycja czegoś innego.

Czekam na wasze odp.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sadie
guru
guru


Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 3308
Skąd: Liversedge

PostWysłany: Sro 9 Wrz 2009, 11:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie bardzo sie znam na tego typu muzyce ale odnosnie repertuaru to ci powiem ze my na wyjscie po ceremoni mamy grane "Bittersweet Symphony" - The Verve Very Happy
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Coni
guru
guru


Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 2526

PostWysłany: Sro 9 Wrz 2009, 12:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sadie super!!

My bedziemy mieli w kosciele chor meski uśmiech Tesc w nim spiewa. Faceci na prawde daja czadu Wink Tak serio, bardzo ladnie spiewaja i przynajmniej nie bedzie ciszy w kosciele (bo Polscy goscie spiewac po niemiecku przeciez nie beda). Poza tym daleki kuzyn tescia wyklada na akacemii muzycznej i chcielibysmy zeby nam gral tego dnia w kosciele, ale nie wiadomo, czy ksiadz i organista sie na to zgodza... Ale chor bedzie na pewno Very Happy
_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sadie
guru
guru


Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 3308
Skąd: Liversedge

PostWysłany: Sro 9 Wrz 2009, 12:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mam kosmiczne marzenie zeby na moim slubie zaspiewali Gregorianie... Ale to sie raczej nigdy nie stanie. Niby czemu mieliby to zrobic. Ale bylabym wniebowzieta gdyby tak sie stalo.
Coni dziekuje. A raczej przesle gratulacje mojemu A bo to byl jego pomysl z ta piosenka. Czasem to on ma bombowe pomysly!!
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
metka
moderator
moderator


Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 3676

PostWysłany: Sro 9 Wrz 2009, 12:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zastanawiam się, czy nie poprosić mojej kumpeli o zaśpiewanie u mnie Ave Maria... być może przy akompaniamencie skrzypiec. Się zastanowię uśmiech

Sadie, uwielbiam tą piosenkę... odkąd pierwszy raz usłyszałam ją w filmie, stale mi towarzyszy uśmiech być może nie odważyłabym się jej puścić u mnie ale was podziwiam za odwagę, pomysłowość i oryginalność uśmiech brawa dla Twojego połówka za sam pomysł!

Coni, chór męski potrafi przyprawić o gęsią skórkę swoim śpiewem... normalnie zielenieję z zazdrości Cool lol
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sadie
guru
guru


Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 3308
Skąd: Liversedge

PostWysłany: Sro 9 Wrz 2009, 12:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sadie, uwielbiam tą piosenkę... odkąd pierwszy raz usłyszałam ją w filmie, stale mi towarzyszy uśmiech być może nie odważyłabym się jej puścić u mnie ale was podziwiam za odwagę, pomysłowość i oryginalność uśmiech brawa dla Twojego połówka za sam pomysł!


Nie moge go tak oficjalnie pochwalic za pomysl bo od wiekow toczymy mala wojenke odnosnie naszych gustow muzycznych ktore sa totalnie rozne. Very Happy Mam rozlegle zainteresowania w tym temacie ale on lubi cos w co bym sie nigdy nie zapuscila. I nie nazwala tego muzyka. Wiec ja mu wrzucam ze jego muzyka to "halas" a on mi ze moja to "bum bum i aleluja". Wiec jak teraz go za pomysl pochwale to zniwecze dwa lata bitwy podjazdowo-okopowej bez ktorej juz chyba nie mozemy zyc Very Happy
Dodam dla jasnosci ze to wszystko wformie zartow ale za to ucze sie coraz to nowych przeklenstw po angielsku Twisted Evil
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
metka
moderator
moderator


Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 3676

PostWysłany: Sro 9 Wrz 2009, 12:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sadie, mój gust a gust mojego Połówka to niebo a ziemia... ale ostatnimi czasy, gdy włączam swoje "brzdękolenie" sam prosi, żeby podgłośnić, bo relaksuje się przy tym... Wink więc te swoje kąśliwości na co dzień może schować do kieszeni, bo i tak później słyszę :Kochanie, daj głośniej, bo fajna piosenka leci...." Very Happy

Przy czym ja jego muzyki nie słucham, bo to kompletnie nie moja bajka uśmiech

a takie bitwy podjazdowo-okopowe mają swój urok, trzeba przyznać Cool
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ruda87
guru
guru


Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 2921

PostWysłany: Sro 9 Wrz 2009, 16:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marsz Mendelsona na wyjście z kościoła być musi... głośno i porządnie Cool A bitter sweet symphony może nie na uroczystościach, ale zawsze mi się marzył na nagraniu ze ślubu Cool ogólnie normalnie nic chyba nie bedziemy kombinowali, tylko organista
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Agnusss
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 947

PostWysłany: Sro 9 Wrz 2009, 16:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ostatnio słyszałam, że w naszym USC jest jakiś dziwny zespół gitarowy, ale boję się go. Nie mam weny twórczej co do przebiegu samej ceremoni i nie będę na siłę wymyślać. Poleci standardowy marsz i będzie ok.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MissIndependent
moderator
moderator


Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 6409
Skąd: gliwice/zabrze

PostWysłany: Sro 9 Wrz 2009, 18:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja o tym niemyślałam. po raz pierwszy muszę przyznać, że w tej kwestii będzie tak, jak Jacek chce Cool więc pewnie będzie Marsz Mendelsona. a reszta?? hmm... ja będe tak zaabsorbowana całym ślubem, że pewnie nie zwrócę uwagi co zagra organista Razz ale wiem, że w kwestii musyki w kościele ne będzie jakichś udziwnień.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Ślub konkordatowy czy cywilny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Następny
Strona 1 z 20

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.



Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group